אין ספק שהדור החדש של המרכזיות, מסייע בקידום עסקים לדרגות שהם בכל ללא ידעו שיכולות להתקיים. עד לפני מספר שנים, כל עסק שהיה מעוניין במרכזיה משודרגת, היה צריך לרכוש אותה באופן פיזי ורק כך היה יכול לקבל את השירות. כיום לעומת זאת, בזכות הטכנולוגיה של cloud call center, עסקים רבים יכולים לקבל ישירות את שירותי המרכזיה המתקדמים ביותר שיש – וזאת מבלי שהם צריכים להחזיק או לתחזק באופן פיזי את מרכזיה! איך הדבר מתאפשר ואילו יכולות אפשר לקבל?
הכל על מרכזיית הענן
הרעיון מאחורי cloud call center הוא פשוט למדי – יש שרת מרוחק שעליו נמצאת המרכזיה, ובאמצעות תשתית האינטרנט, אפשר לספק לעסקים מרחוק את כל שירותי המרכזיה שהם מחפשים – ממש כפי שיש שירותי ענן בתחום מערכות המידע למשל או בתחום המחשוב. יש לציין שמבחינת סוג התשתית, מערכת cloud call center דורשת שימוש בתשתית האינטרנט הרגילה. עסקים קטנים יכולים אפילו להשתמש בתשתית האינטרנט שממילא יש להם, ואליו עסקים גדולים לרוב, יידרשו להקצות פס אינטרנט נוסף לטובת המערכת – אך כל מקרה הוא לגופו.
מרגע שמותקנת מערכת cloud call center בעסק, אתם יכולים לקבל כמובן יכולות מתקדמות הרבה יותר – זה כולל הפקת דו"חות על כל השיחות שנעשות, ניתוב אוטומטי חכם יותר, אפשרויות מתקדמות לחיבור למערכות מידע ומערכות CRM, ניהול פרופילים אישיים של לקוחות ומוקדנים, ועוד.
לרכז הכל במערכת אחת
למעשה, אחד מהיתרונות האדירים של cloud call center הוא כעת תוכלו לרכז את כל המידע שנוגע לשיחות הטלפון במקום אחד – כולל אפילו הקלטת השיחות עצמן בעזרת המערכת. מעבר לכך, העלויות של cloud call center אינן גבוהות משום שכאמור, אינכם צריכים לרכוש בעצמכם את המרכזיה ולטפל בה, והדבר חוסך לכם לא מעט זמן ומאמץ.